علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

شعری از محمد زهری

اندیشه ی دیرینه پرواز را

                            حتی

                              پر نیست

بیرون شدن را زین قفس

                              در نیست

آیا رهی به غیر بردباری هست ؟

مرغ از قفس می گوید:

                  (( آری هست ))

                                           

                           محمد زهری

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان باوی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام خسته نباشید
با توجه به حضور همیشگی در کلاس و ارایه تحقیقات هر جلسه نمره خیلی کمی به من دادید و باید تفاوتی بین من و دوستانی که تحقیق نداشته و حضور نداشتن باشه
با تشکر

ایمان باوی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ

در ضمن من از نمره ام خیلی ناراحت هستم چون خیلی درس را خونده بودم

فاطمه صالح شوشتری شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

شکسپیر گفت :
من همیشه خوشحالم ، می دانید چرا ؟
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم . . .
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند . . .
زندگی کوتاه است !
پس به زندگی ات عشق بورز ، خوشحال باش و لبخند بزن !
فقط برای خودت زندگی کن و قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن !
قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن !
قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش !
قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش !
قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن !
قبل از تنفر ؛ عشق بورز
زندگی این است . . .
احساسش کن ، زندگی کن و لذت ببر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد