علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

رنگ تفریح


برای دانلود روی عبارت زنگ تفریح در سطر زیر کلیک کنید

                          

                                                زنگ تفریح



نظرات 4 + ارسال نظر
شهید زاده پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

از این زنگ تفریح ها استاد زیاد بزارین خیلی عالی جالب بود

املاک پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام بر استاد بی نظیرمان
استاد من با این زنگ تفریح ( ه شجریان)خاطرات دارم و واقعا یلی از بهترینهاست و از شما ممنونم که با این زنگ تفریحتون دل مارو هم شاد کردید .
در پایان برای شما و خانواده محترمتان آرزوی دلی شاد و تن درستی را از خداوند خواستارم.
استــــاد یه دونه ای ممنون

فاطمه صالح شوشتری پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام استاد قالب وبلاگتون مبارکه ‏!زنگ تفریح بسیار زیبا و دلنشینی بود،ممنون‏ میشم بازم برامون زنگ تفریح و اردو بذارید

شعیبی پور شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام و درود
استاد زنگ تفریح خوبی بود به حال من میخورد.
ولی ارزو دارم حال شما هیچوقت مثل اهنگ نباشه و همیشه لبریز از شادی و خنده باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد