علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

راه

آنچه بهترین انتخاب در لحظه ی اکنون من است، از دید دیگری، میتواند

بدترین نادانی ها باشد.

درس سختی است،

اما

کم کم ، باید یاد بگیرم، گاهی مسیر رشد من دیگر همسو با مسیر رشد

 دوستانم نیست،

باید پوست بیندازم و دنیایم

 متحول شود در قدم های بعدی.

 فقط مرداب تا ابد به دنیایش میچسبد و آخر هم .... میگندد رود خانه عبور میکند،

 از آدم ها، از مسیر ها ،

و از لحظه ها،،، شاید رود دیگری هم قدمش شد، اگر دریایشان یکی باشد!

و باز شاید، همین هم قدم،، روزی راهش خلاف جهت من شد!

اما یادم بماند، اگر کسی مسیرش از من جدا بود، شاید دریای او جای دیگری است.

نه من غلط میروم، نه او!

نه راه من تنها راه سعادت است و نه راه او تنها مسیر رستگاری.

ما ، هر کدام، به راهی میرویم که برای شخص خودمان بهترین راه است.

نظرات 2 + ارسال نظر
توکلی دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ب.ظ

میرزایی چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ

قشنگه خواستید بخونید
"جهان هر کس به اندازه‌ی وسعت فکر اوست"
یک روز وقتى کارمندان به اداره رسیدند،
اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود:
دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این شرکت بود درگذشت.
شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه ساعت ١٠دعوت مى‌کنیم.
در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌شدند.
امّا پس از مدتى، کنجکاو مى‌شدند که چه کسی مانع پیشرفت آنها در شرکت شده.
کارمندان در صفى قرار گرفتند و یکى یکى نزدیک تابوت مى‌رفتند
ووقتى به درون تابوت نگاه مى‌کردند ناگهان خشکشان مى‌زد
و زبانشان بند مى‌آمد.
آینه‌اى درون تابوت قرار داده شده بود
و هر کس به درون تابوت نگاه مى‌کرد، تصویر خود را مى‌دید.
نوشته‌اى نیز بدین مضمون در کنار آینه بود:
تنها ١نفر وجود دارد که مى‌تواند مانع رشد شما شود و او هم خود شمایید.
شما تنها کسی هستید که می توانید بر روی تصورات و موفقیت هایتان اثر گذار باشید.
زندگی شما وقتی رئیستان،دوستانتان،والدینتان شریک زندگیتان تغییر کنند تغییر نمی کند
زندگی شما وقتی تغییر میکند که شما تغییر کنید.
جهان هرکس به اندازه ی وسعت دید اوست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد