علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

کارورزی

دانشجویان عزیزی که کارورزی 1 و 2 دارند

آخرین مهلت تحویل گزارش کارورزی 30 دیماه 94 می باشد بدیهی بعد از تاریخ فوق نمرات در سیستم ثبت و امکان ارائه گزارش مقدور نیست

ضمنا چهارشنبه 2 دیماه ساعت 16 تا 17/5 و روزشنبه 5 دیماه ساعت 14 تا 15/30 جهت دریافت گزارش و احیانارفع اشکال دانشگاه هستم

دوستت دارم

21 آذر زادروز تولد احمد شاملو مبارک باد

 

آن که می گوید دوستت می دارم ، 


       دل اندوهگین شبی ست ، 


       که مهتابش را می جوید   


       ای کاش عشق را زبان سخن بود . 

 

       هزار آفتاب خندان در خرام توست  


       هزار ستاره ی گریان  


       در تمنای من  ،


       تو را برگزیده ام  


       رغمارغم بی داد  


        گفتی دوستت می دارم  


        و قاعده  


       دیگر شد. 


        کفایت مکن ای فرمان " شدن " 


         مکرر شو ، مکرر شو !!!!   

                                                                            "احمد شاملو"

دانشجو

یعنی

 تکاپو و تلاش برای دسیابی به حقایق و یافته های نو،

یعنی امید به فردایی روشن،

 یعنی افزایش بصیرت برای ساختن آینده ،

 یعنی مقاومت در برابر سختی ها و صبر،

 یعنی تو،
یعنی تمام اونایی که رفتن تا ما بمونیم و ایران را بسازیم.
&&&

روز دانشجو، بر تمامی پویندگان عرصه علم و معرفت  گرامی باد.