علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

برج


درون سینه ام برجی


میان برج


دریایی

 

      و دریا

              در پر

                    مرغی


                      که در هرلحظه

گل را خواب می بیند


وگل از عطر آواز تو در سینه 


جهان کوچکی دارد


که در هر گوشه اش برجی ست 


دل تو در کدامین برج پنهان است ؟


------------- آریا آریاپور ---------

نظرات 7 + ارسال نظر
شعیبی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

تا کی دل من چشم به در داشته باشد
کاش کسی از تو خبر داشته باشد......

شعیبی پور دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
امیدوارم که این تعطیلات بین ترم ، بدون دانشجوهای درس گریزتون خوش گذشته باشه....
اگه شعری مینویسم که مناسب اشعار شما نیست منو ببخشید .... ولی اون شعرایی که مینویسم اکثرن شرح حال خودمن
خلاصه به بزرگواریه خودتون مارو ببخشید

شعیبی پور دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

تو کیستی که من این گونه بی تابم؟؟؟
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم !
تو چیستی که من از هر موج تبسم تو ....
بسان قایق سرگشته روی گردابم.....
فریدون مشیری

شهیدزاده دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

خیلی جالب بید

توکلی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

"بــــاخـــتــم"
تـــا دلـــــــخــــوشـــت کـــنـــم !!!
بـــدان!!!
کـــه بـــرگ بـــــرنــــده ات "ســـادگـــیـــم" نــــــبـــود !

"دلــــــــــــــــــــــــــــــم"
بــــــــــــــــــــود لعنتــــــــــــــــــــــــــــــــــی ... !!!

شهیدزاده - دانشجو کسب کار دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://mehdishe.blogfa.com/

لحظه های انتظار با اشک نجوا می کند
بغض های خفته ام را باز معنا می کند

بغض های خفته را امید دادم روزو شب
در میان یأس ها امید پیدا می کند

هر شب وروز همچو مجنون در پی استاد خود
آسمان عشق را غرق تمنا می کند

در سکوت لحظه ها در انتظار لحظه ام
با طنین ندبه این دل باز نجوا می کند

انتظار سخت است آری سخت لیک
گشته خرسند دل چو داند او تماشا می کند

صبر ایوبی ندارم ای خداوند کریم
خیمه های عاشقی را باز بر پا می کند

بر دل بشکسته دارد چون نظر مولای من
هر گره بسته را با یک نظر وا می کند.
ارسالی از شهیدزاده : خدمت استاد ودوستانم آسمان وتوکلی وخانم شعیبی پور

آسمان پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام بر استاد بزرگوار....فقط میگویم:بر دستانت و قلمت بوسه میزنم و از ته دل سپاست میکنم وامیدوارم در همین راه مستدام باشی و تلخی نبینی....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد