علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

پویندگی


خطی نوشته بود :

 

" من گشته ام نبود

تو دیگر نگرد

نیست "

این آیه ملال

در من هزار مرتبه تکرار گشت و گشت

چشمم برای اینهمه سرگشتگی گریست

در جستجوی آب حیاتی ؟

در بیکران این ظلمت آیا

در آرزوی رحم ؟ عدالت ؟

دنبال دوست ؟ عشق ؟

ما نیز گشته ایم ...

و آن شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر ...

آیا تو نیز چنان او انسانت آرزوست ؟

گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان

ما را تمام لذت هستی به جستجوست

پویندگی تمام معنای زندگی است

هرگز نگرد نیست

سزاوار مرد نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
توکلی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام
استاد خیلی زیباست این پستی که گذاشتی .
مرسی بازم مثل همیشه ...
استاد به خدا که شما بی همتا هستید

آسمان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

بسیاری از افراد خوب موفقیت را میبینند. برای من موفقیت با تکرار خطا و درون بینی آن بدست می آید. سوشیرو هوندا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد