علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم

علم و معرفت

می اندیشم . پس هستم


خورشید را باور دارم  حتی اگر نتابد

به عشق ایمان دارم  حتی اگر آن را حس نکنم

به خدا ایمان دارم  حتی اگر سکوت کرده باشد .



دیوار نوشته ای مربوط به ویرانه های جنگ جهانی



*******



ای کاش میتوانستم
یک لحظه میتوانستم ای کاش
بر شانه های خود بنشانم
این خلق بیشمار را،
گرد حباب خاک بگردانم
تا با دو چشم خویش ببینند که خورشیدشان کجاست
و باورم کنند


                              شاملو

نظرات 3 + ارسال نظر
شاگرد سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

اگر زندگانی برای باور کردن و دوست داشتن است ...
من مدت ها باور کرده ام و دوست داشته ام ....
مدت ها راست گفته ام و دروغ شنیده ام ...
حال بس است .

نیما یوشیج

شعیبی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام و درود،بر استاد بزرگوار
سلاااااااااام مجدد خدمت دوستان خوبم
من نبودم چقد سوت و کوره اینجا.
برو بچه ی دس و جیغ و هورااا ..
کجا رفتن این رفقای شاعر ما!!!?
همه دارن خونه تکونی میکنن امیدوارم گردو غبار دلتون نامهربانیا نا امیدیا ناراحتیا بدیا کینه ها نفرتا همه چیزای بد زندگیتون هم با این خونه تکونیا از بین برن جاش رو امید،شادی،محبت تندرستی عمل صالح بشینه .همتونو دوس دارم از استاد بزرگوارمون تا اون دوستایی که مجازین و تو تین سایت همراهمون هستن امیدوارم سال خوبی داشته باشید

آسمان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

سلاااااااام بر همگی استاد خوبم مثل همیشه عالی حرف نداشت شرمنده نبودم واقعا هم خونه تکونیه هم دل تکونی، کار سختیه حداقل برای من امیدوارم بتونم پیروز باشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد